Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

30 aastat mugavat elegantsi

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Kelly Kipper
28.03.2011
Foto: Scanpix

Märtsikuu alguses tähistas 51aastane New Yorgi disainer ning populaarse teleprojekti "Project Runway" kohtunik Michael Kors oma firmamärgi 30. aastapäeva. Pariisis USA suursaadiku residentsis toimunud pidustustele oli kokku tulnud moe- ja meelelahutusmaailma koorekiht, kelle seas olid näiteks Vogue’i kurikuulsad eestvedajad Anna Wintour ning André Leon Talley, lauljannad Mary J. Blige ja Jennifer Hudson, aga ka legendaarsed supermodellid Claudia Schiffer ning Karolina Kurkova.

Lisaks muljetavaldava aastapäeva tähistamisele tõsteti klaasid ka Michael Korsi uue butiigi terviseks – nimelt avati Pariisis rue St. Honoré’l Michael Korsi brändi läbi aegade suurim ning võimsaim, 650ruutmeetrine kauplus.

Oma esimese firmapoe avas moelooja aastal 2000 ning tänaseks kuulub Michael Korsi ketti 175 kauplust üle maailma, mis pakuvad nii naiste- ja meesterõivad kui ka kingi, kotte, aksessuaare, ujumisrõivaid ning parfüüme. Muuseas: isegi majanduskriisi päevil esines Michael Korsi bränd vägagi eeskujulikult, jõudes 2010. aastal oma müügituluga peaaegu ühe miljardi dollarini.

Lisaks Korsi firmakauplustele müüakse disaineri loomingut veel enam kui 1000 kaupluses üle ilma, teiste hulgas meie lõunanaabrite juures Lätis ning üle mere Soomes. Uuri täpsemalt Korsi loomingut pakkuvate Euroopa kaupluste kohta siit.

Oma esimesed sammud moemaailmas tegi noor Michael juba viieselt, kui käskis ümber teha oma ema pulmakleidi, sest sellel ilutses liiga palju lipse. Professionaalse moeloojana alustas Michael Kors aga 19aastaselt ning on oma karjääri jooksul töötanud üle kuue aasta ka Pariisi moemajas Céline, mille jättis aastal 2003, et keskenduda täielikult isiklikule brändile.

Algselt peamiselt naisterõivastele keskendunud moelooja esitles aastal 2002 oma meesterõivaste debüütkollektsiooni, mis tõi disainerile juba aasta hiljem Ameerika Moedisainerite Nõukogu (CFDA) meestekollektsiooni aastapreemia. Moekunstniku käekirjast õhkub üheaegselt nii mugavust kui elegantsi. Korsi looming on šikilt lihtne, selgjooneline ning konkreetne, peensusteni viimistletud ning rikastatud põnevate lõigete ja detailidega. Kui 29 aastat tagasi ilmus Vogue’is esimene lugu Michael Korsist, oli artikli pealkirjaks moelooja enda tsitaat: "Mood peaks olema evolutsiooniline, mitte revolutsiooniline." Sellele mõtteterale ja klassikalise joonega rõivastele on moekunstnik ka kindlaks jäänud.

Michael Kors on tuntud kui disainer, kellele on oluline klientide arvamus: "Mulle meeldib kuulda, mis inimestele meeldib ja mis mitte. Ma arvan, et empaatiavõime on väga oluline omadus ning mulle tundub, et mitte just paljud disainerid ei aseta end kliendi olukorda. Ma mõtlen alati, et keegi peab ju selle toote eest oma krediitkaardi lauale lööma ja ma ei taha, et see keegi hakkaks hetk hiljem oma ostu kahetsema. Minu tööks on välja mõelda, mida klient tahab - juba enne, kui ta seda tahtma on hakanud. Ma leian vastused probleemidele. Ütleme näiteks, et ma olen 42aastane naine, kes tahab minna oma sõbrannadega lõunatama. Ma ei taha näha välja nagu mu tütar, aga samas ma ei taha olla ka nagu minu ema."

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad


Uudishimulik
Femme uudiskiri

Julge ja omanäoline käsitlus inimkonna hävinemisest on põlu alla sattunud – juba kuus riiki on filmi näitamise keelanud.
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee