Terry Richardson lõi kampa lõbusate sokkidega

Kelly Kipper
28.11.2011
Foto: www.happysocks.com

Sulge aken

Rootsi sokibränd Happy Socks ühendas jõud meie ühe lemmik fotograafi - Terry Richardsoniga, tulemuseks lõbusalt koloriitne sokikampaania, kus peaosas lustlikud sokid ning "riidepuudeks" New Yorgi värvikad elanikud.

Ajakirjade i-D ja Purple stilist Mel Ottenberg ning Rihanna tuuritamiskostüümide disainer Adam Selman meisterdasid Terry Richardsoni poolt jäädvustatud fotosessiooniks ainulaadse sokkidest valmistatud rõivakollektsiooni. Just nii - Happy Socks' Chapter #FOUR kollektsiooni sokid kombineeriti püksteks, sviitriteks, kikilipsudeks ning toppideks, inspiratsiooniks ning lähtepunktiks iga modelli eripära ja olemus.

End ise hellitavalt "number üks moesokibrändiks maailmas" kutsuva Happy Socksi värske kampaania pildiseeriale andsid oma näo ning keha näiteks modell Ashley Smith, ameerika räppar Action Bronson, laulja Sky Ferreira ning näitlejanna Camille Rowe.

Kireva ja rõõmsa, Terry tavapärasest stiilist paari grammi võrra siivsama kampaania eesmärgiks on peegeldada omadusi, mis Lõbusatele Sokkidele - ja miks mitte ka nende kandjatele - iseloomulikud on ehk mängulisus, loomingulisus ning trendikus. Toetudes pildimaterjalile ei saa märkimata jätta ka voogavat mustritemängu, intensiivseid toone ning eklektikat.

Ava galerii, klikates pildil!

Happy Socksi uusi sokke saad piiluda ning soovi korral ka ostukorvi panna siin.

Loe ka lähemalt meie aja ühest nõutumast ja omanäolisest fotograafist, kelle käekiri kõigub moe ja pornograafia piiril: Pornograaf või fotojumal?