Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Baltika käivitab Eestis uue kaubamärke ühendava boonusprogrammi

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Moetoimetus
19.05.2014

Kuus kaubamärki – Monton, Ivo Nikkolo, Baltman, Bastion, Mosaic ja Blue Inc London - alustavad tänasest oma klientidele uue laiapõhjalise boonusprogrammi AndMore pakkumist.

Uus boonusprogramm AndMore võimaldab oma kliendieeliseid kasutada ühe kaubamärgi asemel nüüd kuue erineva kaubamärgi 35-s  poes üle Eesti, pakub kliendi ostudele vajadusel kaks korda pikemat tagastusperioodi ning üllatab personaalsete soodustustega. Suve jooksul käivitatakse programm ka Lätis ja Leedus ning sügisel laieneb boonusprogramm ka e-poe klientidele.

„Soovime teha oma klientide elu mugavamaks ja valikuvõimalused suuremaks – kliendil on võimalus teenida boonuseurosid oma kliendikontole iga ostu pealt ning valida ise, kus ja mis määral ta teenitud boonust kasutada soovib. Ostes endale mantli Ivo Nikkolost, saab selle pealt teenitud boonust kasutada hoopis mehele kingiks ostetud särgi eest tasumisel Baltmani kaupluses. Boonustaseme suurus võib tõusta kuni 10%-ni, sõltuvalt aasta jooksul tehtud ostude kogusummast,“ sõnas Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Uus boonusprogramm pakub ostjale  vajadusel muretumat kauba tagastusvõimalust – ostetud kasutamata kauba saab ükskõik millisesse sama kaubamärgi poodi tagasi tuua lausa 30 päeva jooksul. Kui paljud kliendiprogrammid pakuvad soodustust vaid täishinnaga toodetelt, siis AndMore programmiga liitudes saab boonuseurosid nii teenida kui kasutada igal ajahetkel - ka üldiste allahindluste ja kampaaniate ajal.

„Programmi raames soovime teha personaalsemaid pakkumisi oma klientidele lähtuvalt nende eelistustest ja vajadustest – näiteks kingime kõigile programmiga liitunuile sünnipäevaks 10€ väärtuses boonuseurosid. Suurem personaalsus tähendab kliendile tulevikus seda, et ta saab meilt oma ostukäitumisele ja vajadustele vastava isikliku sooduspakkumise,“ lisas Jaanika Terasmaa.  

Uue boonusprogrammiga saab igaüks liituda juba alates 19. maist kõikides Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni ja Blue Inc Londoni poodides. Samuti Moetänava kaupluses (Veerenni 24, Tallinn). Uuele kliendile piisab liitumiseks poes vastava soovi avaldamisest ning ID-kaardi registreerimisest. Senised püsikliendid saavad liitumiseks uuendada oma kontaktandmeid poe kassas.

„Meie eesmärk on arendada oma klientide jaoks võimalikult mugav ja laialdast valikuvabadust pakkuv boonusprogramm – oleme jätkuvalt avatud klientide ideedele ja ettepanekutele, kuidas boonusprogrammi just nende ootustele vastavalt veelgi paremaks muuta,“ sõnas Terasmaa.

Uued ja liituvad kliendid saavad küsimusi esitada ja oma ideid boonusprogrammi osas jagada kas poes või saates e-kirja aadressile: info@andmorefashion.com, boonusprogrammi täpsema kirjelduse ja tingimused leiab www.andmorefashion.com

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad


Moekas
Femme uudiskiri

Kaunite kaadrite ja võrratute näitlejatööde poolest silma paistev erootiline suurteos.
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee