Luksuslik spaabränd ESPA nüüd Vihula Mõisas

Moetoimetus
11.11.2013
Foto: Christo Neemre

Sulge aken

7.novembril esitleti Vihula Mõisas esmakordselt Eestis eksklusiivset spaabrändi ESPA. Uksed luksuslikust noodist kantud spaasarja hingeellu avasid ESPA esindaja Rachel Burke Inglismaalt, Vihula Mõisa tegevjuht Heikki Vanhanen ja spaajuht Triin Veideman.

Ava galerii klikates pildil!

Mitmete auhindadega pärjatud eksklusiivse ja rahvusvahelise spaabrändi ESPA kontseptsiooni kuuluvad aroomiõlide baasil looduslikud nahahooldustooted, holistilised näo- ja kehahooldused ning väga kõrge teenindusstandard. Suurbritanniast alguse saanud, ent tänaseks juba viiel kontinendil tegeva spaabrändi tooted ja teenused on rikkalik kooslus ainulaadsest lähenemisest ja efektiivsest lõpptulemusest. ESPA ainulaadsusest ning kadestamisväärt teadmistepagasist annavad aimu ka viimase kolme aasta jooksul võidetud 125 auhinda.

„ESPA spaakogemuse teeb unikaalseks just personaalsus, kliendi vajadustest lähtumine“, sõnab spaajuht Triin Veideman. „Kui kaks sõbrannat tulevad koos spaase ja tellivad sama hoolduse, siis see pole kõiges ühesugune.“  Spaakogemus algab terviskaardi täitmise ja naha seisukorra analüüsiga ning sellest lähtuvalt valitakse tooted hoolduse tegemiseks. Ühes näohoolduses kasutatakse erinevaid massaažiliike parima lõpptulemuse saavutamiseks. Spaakogemus lõpeb lamamistoolil ürditee ja tervislike kuivatatud puuviljade nautimisega – kõige selle koosmõjul luuaksegi ESPA maagia.

 „Tänapäeva tihedas elutempos peab inimene tegema igapäevaselt pidevalt otsuseid ja valikuid, meie oleme Vihulas teinud oma spaakülalise elu võimalikult lihtsaks,“ lisab Triin Veideman. Sestap ongi ESPA loonud Vihula öko-SPA konseptsiooni arvestades spetsiaalsed mitmest hooldusest koosnevad Vihula rituaalid. Näitena toob Triin Veideman selja-, näo- ja peanahahooldusest koosneva rituaali, mille puhul keskendutakse kuumade kividega kolmele põhilisele kehaosale. Hooldus sisaldab nii selja koorimist, kuumade kividega seljamassaaži, personaliseeritud näohoolitsust kui ka peamassaaži.
 
Lisaks eksklusiivsele spaabrändile tuli Vihulas esitlusele ka karusnahksete mütside kollektsioon Mummu-bear’ilt. Mummu-bear on unikaalne karusnahast moetoodete looja, kelle tootevalikust leiab nii mütse, veste, jakke kui ka kasukaid. Lai materjalivalik ja personaalne lähenemine lõpptoote valmimisel, teeb Mummu-bear’ist asendamatu kaaslase halva suusailma trotsimisel. Kõik Mummu-bear’i tooted valmivad käsitööna.

Vihula mõisakompleksi taastamise eesmärk oli arendada Eestis maailmatasemeline puhkekeskus, kus külastajad naudiksid oma puhkust, viies kaasa meeldivaid ja kestvaid mälestusi. Tugeva kvaliteedimärgiga spaabrändide kasutamine Vihula Mõisa öko-SPA-s kuulub selle eesmärgi juurde. Vihula Mõis on puhkekeskus, mis pakub lisaks kõrgetasemelisele majutus-, konverentsi- ja toitlustusteenust ka vägal kõrgel tasemel spaateenust.  7. novembril esitletud eksklusiivsed ESPA tooted ja hooldused ootavad ilunautlejaid Lahemaa Rahvuspargi puutumata looduse varjus pesitsevas Vihula Mõisas.