Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Tulikuum "Hot Rio!" kingakollektsioon on kohal!

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Kelly Kipper
25.05.2011

Kes meist ei unistaks ühest tõeliselt stiilsest kingapaarist, mis lisaks oma ilule ja efektsusele istub jalas kui valatult ning on mõnus ja mugav? Brasiilia juhtiv kingabränd VIA UNO on võtnud oma südameasjaks ühendada stiil, disain ja mugavus ning muidugi kõrge kvaliteet.

VIA UNO on mõelnud nii ranget klassikalist joont hindavatele ärinaistele kui ka viimaseid trende järgivatele moegurudele ning disaininud laias valikus isikupäraseid kingapaare. Kingakaubamajal on siiras heameel teavitada, et nüüdsest on kõigil kingaarmastajatel võimalus teha lähemat tutvust selle kuuma Brasiila kingabrändi 2011. aasta kevadsuvise kollektsiooniga "Hot Rio"!

Brasiilia jalatsitööstus on viimaste aastate jooksul teinud tohutu hüppe, mille tulemuseks on tugev konkurents tuntud traditsioonilistele "kingamaadele" nagu Itaalia, Hispaania ja Hiina. Brasiillaste kasuks räägib siinkohal väga kõrge kvaliteediga täisnahast toodang, mille teostustehnika on filigraanne ja kaunis. Ka on Brasiilia jalatsite hinnatase oluliselt tarbijasõbralikum kui näiteks Itaalia ja Hispaania jalatsibrändidel.

Via Uno S.A. Calçados e Acessórios on äriühing, mis seisab kahe kaubamärgi – VIA UNO ning Naturezza – juhtimise taga. Tänu eelkirjeldatud pühendumusele moe ja kvaliteedi ühendamisel on Via Uno S.A. rahvusvaheliselt laienenud ning nende tooteid müüakse täna enam kui sajas riigis viiel kontinendil. Ettevõte alustas oma tegevust 1991. aastal Novo Hamburgo linnas Rio Grande do Sul’is Brasiilias, tulles turule VIA UNO nimelise kaubamärgiga.

2009. aastal tuli VIA UNO grupp välja aga Brasiilias täiesti uudse kontseptsiooniga: brändiga Naturezza pandi alus keskkonnasõbralikule jalatsitootmisele. Selle kaubamärgi toodete valmistamiseks kasutatakse ülikvaliteetseid ning innovaatilisi kunstmaterjale, millega soovitakse vähendada traditsioonilise täisnaha kasutamise osakaalu jalatsitööstuses. Naturezza tooted on küll kallimad, kuid omavad suurt ja aina kasvavat austajateringi kogu maailmas. Eriti populaarne on kaubamärk klientide hulgas, kes hoolivad nii loodusressursside kaitsmisest ja hoidmisest, kuid hindavad kõrgelt ka mugavust ning stiili. Kingakaubamaja loodab lähiajal oma kollektsiooni kaasata ka Naturezza tooteid.

Kevad-suvi 2011 kollektsiooni iseloomustavad märksõnad
- Esindatud on kõik selle kevade ja suve trendikamad värvid – nii naturaalsed beežid, hallid ja mandlikarva toonid kui ka oranž, punane ning kõikvõimalikud sinised.

- Praegune kingamood soosib nii pööraseid kontsi kui taldu. VIA UNO on võtnud šnitti erinevatest talla- ja kontsatrendidest ning valanud need kaunisse vormi. Endiselt teevad kingamoes ilma nii kõrged kontsalised kui ka madalad gladiaatori-stiilis sandaalid. Palju on platvorm- ja kiiltalda. Tagasi on ka klassikud: teravaninalised ca 5sentimeerise tikk-kontsaga libikud.

- Materjalidest on kasutusel nii tekstiil, seemisnahk ja nubuk kui ka siledapinnaline ning roomajate mustriga nahk.

- Kõik VIA UNO tooted on naturaalsest nahast.

VIA UNO kingad on lõbusad ja mugavad, jalgadel on nendes hea! Veendu selles ise, uurides mahukat kingagaleriid.

Ava galerii klikates pildil!

Kui Sul aga tekkis vastupandamatu isu uute kevadiste kingakeste järele, astu sissse www.kingakaubamaja.ee

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad


Moekas
Femme uudiskiri

Julge ja omanäoline käsitlus inimkonna hävinemisest on põlu alla sattunud – juba kuus riiki on filmi näitamise keelanud.
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee