Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Segadust külvav moereklaam

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Kelly Kipper
14.04.2011
Foto: www.fashiongonerogue.com

Ülikondised modellid, kõhnusekultus ning noorte tüdrukute näljutamisprobleemid on juba ammu ühte patta pandud. Probleemi sügavuse ja tõsiduse tõttu ei tohi moebrändid hetkekski valvsust kaotada ning peavad pidevalt kontrollima, et nende modellid ja reklaamnäod ei oleks liialt kõhnad ega saadaks üldsusele valesid, toitumishäireid "reklaamivaid" signaale.

Mõned päevad tagasi sattus kriitikanoolte alla Itaalia kõrgmoebränd Miu Miu kevad/suvi 2011 Mert Alas’i ja Marcus Piggott’i pildistatud reklaamfoto, millel ilutsev 23aastane poola modell Kasia Struss näeb välja küll kaunis, õrn ja habras, aga eelkõige väga kõhn.

Kaebused, mis edastati Advertising Standards Authority’le, kirjeldavad fotol olevat modelli, kel seljas avara kaelusega varrukateta kleit, mis paljastab käed, õlad ja dekoltee, sotsiaalselt vastutustundetuna, sest pildile olevat jäädvustatud ilmselgelt alakaaluline noor naine.

ASA uuris asja ning leidis, et reklaamfotol olev modell on loomult kõhn ja pikk ning suurt poleemikat tekitanud foto lõpptulemuse saavutamisel mängivad kandvat rolli hoopiski kleit, valgustus ning meik - ehk tegu on tüüpilise moetoote reklaamiga, mille vastutustundetuks kuulutamine oleks vale.

Prada ja Miu Miu esindaja ütles pressile kommentaariks, et moemajale on modellide tervis ja heaolu väga tähtis ning nad palkavad alati ainult terveid modelle. "Preili Strussi juuksed olid tõmmatud üle pea, ta kandis väga heledat meiki ning erkpunaseid huuli. Ka valgustus oli seatud viisil, mis rõhutab modelli kahvatut nahka ning habrast siluetti. Kasia Struss ei ole alakaaluline ning kampaania eesmärgiks oli olla dramaatiline ja kõrgmoele omane."

Tõsi, kampaania oli dramaatiline. Tundub, et isegi rohkem, kui Miu Miu oskas oodata. Aga mis siis ikka – igasugune reklaam on reklaam ja Miu Miu kevad/suvi 2011 on saanud seda topeltannuses.

Loe lisaks Itaalia Vogue’i võitlusest pro-ana lehekülgedega.
Tutvu ka kevade parimate moereklaamidega.

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad


Aktiivne
Femme uudiskiri

Kas oled unistanud deodorandist, mis poleks pealekandmisel külm ja märg, vaid siidiselt pehme ning kiirelt imenduv?
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee