Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Trenni! Aga millisesse?

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Rica Varul
06.09.2007

Oluliseks märksõnaks treeningplaanis on MITMEKÜLGSUS. Seega mine julgelt ka mõnda tantsutreeningusse: näiteks Aerodance´i, Latiinosse, Nike Dance´i jt. Tantsutreeningutes on esikohal hoogsad ja mitmekülgsed sammukombinatsioonid. Näiteks Latiinos mõjub juba emotsionaalselt rütmikas muusika, mida terve treeningu ajal kasutatakse. Mambo, tša-tša jm sammudest ehitatakse üles kombinatsioon, mida korratakse terve treeningu jooksul. Ära karda, et sa ei saa hakkama! Kindlasti ei tohi ennast ka teiste treenijate ees häbeneda ja seda ammugi mitte, kui kombinatsioon ei tule 100% nii välja nagu treeneril! Trenni teeme siiski enda jaoks! Niisiis soovitan minna lihastrennide kõrval ka tantsutrennidesse ennast välja elama.

Kui tantsu- ja lihastrennide kõrval tunned, et tahad teha midagi veel intensiivsemat, proovi poksitreeninguid.

Tropicus on hea võimalus osaleda Fitbox-treeningus. See on intensiivne aeroobikatund, mis koosneb jala-, rusika-, küünarnuki- ja põlvelöökidest. Harjutusi tehakse muusika saatel, kasutades spetsiaalseid veest löögikotte. Fitbox sisaldab endas Tai poksi, kung fu, karate ja kickbox´i elemente. Sobib edasijõudnutele ja heas füüsilises vormis olevatele naistele ja meestele. Stressi ja pingeid saab suurepäraselt maandada just Fitbox-treeningus.

Kui tunned, et tahad teha rahulikumaid treeninguid, soovitan joogat või Pilates treeningut.

Lihas-, tantsu- ja poksitreeningute kõrvale on ilmunud maailmas palju populaarsust võitnud Pilates-treeningud. Paljud staarid on just Pilatese austajad. Pilatese eesmärk on lihaste tunnetamine ja arendamine. Tunnis tehakse peamiselt staatilisi harjutusi, keskendudes kerelihaste treenimisele. Rahulik ja mõõdukas treening annab regulaarsel harjutamisel treenitavatele hea rühi, painduvuse ja tasakaalu, arendades lihaste ja sidemete elastsust, jõudu, lihastevahelist ja lihastesisest koordinatsiooni. Pilates-süsteemi harjutused võimaldavad tugevdada lihaskorsetti, suurendamata seejuures lihasümbermõõtu. Sobib ka neile, kes ei oma eelnevaid aeroobikaalaseid kogemusi või kellele on vastumeelt koordinatsiooni nõudvad liikumiskombinatsioonid ning jooksu- ja hüplemisharjutused.

Pilatest soovitatakse ka taastusravina. Tropicus käivad Pilateses paljud seljatraumasid üle elanud inimesed. Konsulteerige tingimata arsti ja treeneriga, kui olete mõne trauma üle elanud ja soovite treenima tulla!

Kokkuvõttes tahan kummutada müüdi, et aeroobika on üks suur võimlemine, karglemine, hüppamine vms. Aeroobika alla võib tänapäeval liigitada niivõrd erinevaid stiile, et igas vanuses, soos ja kehakaalus inimene leiab sobivaima treeningu. Tuleb uurida spordiklubide tunniplaane -milliseid treeninguid tehakse ja kellele soovitatakse. Julgelt küsi abi ka aeroobika- või jõusaalitreenerilt!

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad


Aktiivne
Femme uudiskiri

Julge ja omanäoline käsitlus inimkonna hävinemisest on põlu alla sattunud – juba kuus riiki on filmi näitamise keelanud.
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee