Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Kuidas kontrollida ihasid? (4)

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

05.07.2006

Üheksa moodust, kuidas kontrollida oma ihasid, enne kui need hakkavad sind kontrollima.

Näri närimiskummi
Suhkruvaba närimiskumm aitab üle saada ihast magusa järele. Näiteks piparmünt ja kaneel aitavad ära hoida iha suhkru järele.

Anna mõnikord järgi oma ihadele
Sa ei pea olema alati täiuslik. Oma ihasid saad ennetada kui iga laupäev sööd mida tahad ja aeg-ajalt lubad üht-teist ka dieedi vältel.

Leia põhjus
Küsi endalt: "Kas ma vajan toitu? Kas ma pole piisavalt söönud? "

Kui leiad, et söögiisu piinab sind öösel, siis see on sellepärast, et oled tõesti väsinud ja tegelikult vajad hoopis und. Söögiisu on näljast erinev - nälg on füüsiline vajadus toidu järele, söögiisu aga näitab, mis tujus sa oled. Himud on tihtipeale seotud söögiisuga, mitte näljaga. Lõpuks, kui sa tead, millest on tingitud sinu isu, siis saad end aidata sellega võidelda, ilma, et peaksid hakkama Cheetoseid õgima.

Käi dussi all (tee uinak või jalutuskäik) 
Muuda oma keskkonda ja tee midagi lõõgastavat ja positiivset. Ja sa imestad, kui ruttu söögiisu kaob.

Anna oma hammastele tervislikum alternatiiv
Kihust magusa järele, näksi pähkeid või madala suhkrusisaldusega proteiini batoone. Pea meeles, et ka janu võib end maskeerida näljaks, ning enne kui tõttad jäätist ostma, joo klaas vett või mingit suhkruvaba jooki.

Ära osta toitu ette
Kui vähegi võimalik, ära muretse koju "ohtlikke" toite. Abikaasa armastab jäätist, kuid see on ajendiks sulle? Varusta siis külmkapp ainult tema lemmikmaitsetega. Kui aga külalised ja lapsed arvavad, et kodus peaks alati olema chipse ja küpsiseid, osta väikesed kotid, et portsjonid oleks kontrolli all, kui sul on kalduvus aeg - ajalt söögiisule järele anda ja toidu kallale tormata.

Leia kompromisse
Tavaliselt tajud, et mida suuremate piirangutega on su dieet, seda tõenäolisemalt annad sa oma ihadele järele. Süües terve päeva vältel mõõdukates kogustes proteiini, süsivesikuid ja tervisele kasulikke rasvu, võib see kujuneda sulle kaunis raskeks. Kui sa armastad krõpse, soolaseid snäkke, kaasa arvatud mõningad riisikoogid ja popkorne, kui magusad asjad tähendavad kõike sinu jaoks, siis lisa oma proteiinijoogi sisse mõned marjad või lisa oma dieeti madala suhkrusisaldusega dzemm.

Ole realist
Seni kui sa suudad oma portsjone kontrollida, oled sa ka võimeline limiteerima oma maiustamist.

Suundu tagasi oma alustatud rajale
Kui harrastad tervislikku elustiili, siis peaksid vahelduseks sööma ka oma lemmiktoite. Nõnda oled sa paremini võimeline oma dieedist kinni pidama ja see on parim viis hoida oma psüühhika korras.

Allikas: Fitness.ee

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad
Rataste joondamine hea hinnaga (0)

Loe kommentaare (4)

Aktiivne
Femme uudiskiri

Kas oled unistanud deodorandist, mis poleks pealekandmisel külm ja märg, vaid siidiselt pehme ning kiirelt imenduv?
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee