Nägu Juuksed Keha ja toitumine Ilusoovitus
Kollektsioon Stiilivihjed Staari stiil Disain Pildigaleriid
Foorum Kosmopoliitne Fitness Suhted Sotsiaalia
Arvustused Persoon Mitmesugust Maru köögis
Kätlin Mariann Keilit

Trennist üldiselt

Saada sõbrale Prindi Teade toimetajale

Ethel Lillemägi
30.05.2006

Trenni minnakse ikka lootuses võtta kaalust alla. Isegi kui suudetakse ennast uksest välja ajada ning treeningut teha, ei tähenda see veel midagi. Veel enam, pole mõtet unistadagi, et nüüd trenniskäimise tõttu võite süüa nii palju kui hing ihkab. Vastupidi, ka oma senised toiduharjumused tuleb kontrolli alla võtta.

Lohutuseks võib öelda , et need naised, kes käivad regulaarselt trennis, hakkavad alateadlikult eelistama kergemaid ja tervislikumaid toiduaineid. Kindlaks on tehtud ka, et trenn vähendab söögiisu. Kusjuures, mida väheliikuvam ja paksem inimene on, seda rohkem tal liikudes söögiisu kahaneb.

See tuleneb sellest, et paksematel on rohkem rasva, mida lihastetöö muudab energiaks. Organism ei pea enam niipalju "sööma". Eelpool mainitu võib kõlada hästi, ent need on kõigest boonused. Tegeliku kaalulanguse saavutad ainuüksi Sina raske trenni ning kindlate toitumisharjumiste abiga.

Mõnikord võid aga sattuda olukorda, kus sa ei jõua enam teistega sammu pidada. Sel juhul tuleb kas rohkem pingutada või arvestada ümber oma tegelikud jõuvarud. Kui ei tegeleta just võistlusspordiga, peab meeles pidama, et ennast piitsutada ei tohi.

Igaühe kehalised võimed on erinevad. Mõni õpib kiiremini, teine aeglasemalt. Rabeledes ja sahmides, et iga hinna eest esimese rea omadega võrdne olla, tehakse endale pigem halba  kui head. Liigutusi, mida treener ette näitab, tuleb püüda täpselt järgi teha  - parem aeglasemalt, aga õigesti. Valesti tehtud harjutused võivad kasu asemel kahju tuua ning põhjustada ebamugavustunnet kuni valudeni välja.

Tempo tuleb valida selline, et süda saaks kätte oma optimaalse koormuse. Kindlasti tuleb hoog maha võtta, kui silme ette tekivad "tähekesed", süda läheb pahaks  või pea hakkab ringi käima. Parim viis puhata on aeglaselt jalutada ning sügavalt sisse-välja hingata, et organism rahulikult taastuks.

Kui kõik see tundub liiga raske ja keeruline olevat, siis peaksid mõtlema selle üle, kas kaalu vähendamine on ikka see, mis sa tahad. Sa ei saa eeldada tulemusi, kui sa pole 100% valmis andma ennast kõike või kui sa endas kahtled.

|
Teade toimetajale
Vestle foorumis
Populaarseimad vestlusteemad
Rataste joondamine hea hinnaga (0)

Aktiivne
Femme uudiskiri

Kaunite kaadrite ja võrratute näitlejatööde poolest silma paistev erootiline suurteos.
Cherry.ee - magusad pakkumised
Suhtun kiirmoe kettidesse:
Positiivselt, sest saab soodsa hinnaga moodsaid riideid
Negatiivselt, sest nende kvaliteet jätab soovida
Neutraalselt ja ostan, kui leian sobiva toote
Mis see kiirmood on
femme.ee kasutajatingimused registreeru kasutajaks uudiskiri reklaam koostööpartnerid kasutusõigus
© femme.ee